About me....

About me....

About Me

Foto saya
All About Nabilah Jaafar ~Nineteen ~Im Johorean

19 Februari 2012

Minggu tension

Wassup.Aku rase sumpah tension sangat minggu ni.Kawad setiap malam.Kerja banyak and common test 20 februari ni.Then dengan SUKARA yang macam event budak sekola tu.Memang tak bole bla event tu bole diadakan dekat kolej swasta.Then di pakse pulak tu.Hari Khamis aku dah start sakit gigi.Aku cakap dekat Budak Bername YUBI ni.Then dye cakap wajib pegi.Aku pakse diri aku pegi.Malam lepas kawad tu aku tak bole tido.Sakit giler gigi.Pagi tu aku pegi class jugak.Sampai la abes class aku dah tak tahan sangat.Aku cakap kat budak class aku Acap yang aku tak dapat join event tu.Balik dorm aku teros demam panas.Aku decide balik uma then tumpang Syura.Then dalam pukol 5,si YUBI tu call aku,membebel cam hape cakap aku bla last minute.Siap cakap budak OM bole kawad tanpe aku.Ape motif kau bitch?Tak bole ke tanyer baek2.Then takde modal cakap aku 'ade hal ke ikot syura' kau ingat saket gigi tu bole seminggu sebelom event tu aku dah tau aku nak saket? Mesty la tibe2 je saket.Sah-sah la kau bodoh.Kalau kau kene sakit gigi,bengkak pipi kau then demam panas ,kau nak join jugak ke KAWAD yang kau HADAP sangat tu?? Jangan nak giler kuase sangat la bitch.Aku malaz nak gaduh dengan budak pendek cam kau ni.Aku ade bukti la aku saket gigi bangang.!.  Perangai macam ni mmg buat aku saket ati.Sumpah aku akan benci kau sampai bile2 la bitch.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan